Gårdagen var rätt kaos...

Hej!

Jag känner mig verkligen inte på topp efter gårdagen som börja bra och sluta i katastrof mer eller mindre. Läkar ringde upp igår som panerat och h*n ville skicka mig till sahlgrenska för en undersökning som inte görs här. Lite jobbigt att höra att det blir annat sjukhus men det kommer nog bli en lång väntan innan jag får tid där på grund Covid-19 nu. Så hinner nog få smälta det lite och lägga upp en plan för att få det fungera när det väl är dags.
 
Det jobbiga med gårdagen var att vattenledning till hela området gick sönder. Vi var utan vatten under nästan hela dagen och jag kan säga att för någon som har problem med magen var det en mardröm. Fy vilken panik jag hade den sista halvtimmen innan dem lyckades lösa vattenläckan och starta vattnet igen. Resten av kvällen spendera jag bara i sängen och lyssna på podcast samtidigt som jag hjälpte mamma lösa lite korsord. kramiz<3
 
Idag är en ny dag som förhoppningvis flyter på bättre:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Yolanda

kram!

Svar: Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-05-01 @ 22:04:45
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0