Invigt uteplatsen i år...

Hej på er!
 
Vad jag älskar att få vakna till att se solen lysa utanför fönstret. Jag sover med sovmask så ser inte ljuset för än jag vaknat och tagit av den. Så det blir som en överraskning varje dag. Igår hade vi såpass varmt att vi invigde uteplatsen. Det var så himla mysigt att få äta utomhus så nära naturen man bara kan. Dock var jag helt slut efter middagen så fick ta en lång vilopaus.
 
Idag hoppas jag att det blir lika skönt utomhus även om jag kommer få spendera mycket tid i sängen. Men värmen gör att mitt egna rum värms upp och att jag snart kan flytta ut dit utan att frysa. I övrigt blir det en lugn dag där jag bara kommer njuta av att få vara här i lugnet där man hör fåglarna kvittrar utan bilar som stör. Kramiz
 
Vad ska ni göra idag?
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0