Klart veckan ska starta med strul...

Tjo!
 
Inatt har jag verkligen fått sova även om jag hade en vakentid på sammanlagt 1½ timme. Det är verkligen tur att jag försöker få 10 timmar på mig att få mina 8 timmars sömn annars skulle min kropp vara i ännu sämre skick just nu. Jag mår inte super bra idag och jag har en känsla av att risken är stor för anfall idag även om jag så klart hoppas kunna undvika det. Men jag har redan högpuls och påbörjan av skakningar.
 
Den enda uppgiften för dagen var att beställa nya näringsdryckerna men tyvärr har min dietist glömt förnya recept. Så får hoppas h*n ringer upp nu under dagen så vi kan lösa det. Haft ett par veckor där måltiderna gått rätt bra men senaste dagarna har varit en kamp speciellt dagar som idag när jag har kramp i svalget. Då är ND (näringsdryckerna) extra viktiga att ha hemma. Nu ska jag bädda ner mig och vila en stund innan det är dags för mellanmål. kramiz<3
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Näringsdrycker är ingen hit men tur att de finns på ett sätt ändå, de är bra att ta till med när maten inte fungerar <3 Stor kram och hejar på dig!

Svar: Nej, samtidigt tycker jag att dem jag har haft senaste året smakar hel okej för att vara näringsdryck. Ja utan dem hade jag nog legat kvar på min låga vikt eller tappat ännu mer. Så är enormt tacksam för att dem finns när maten inte fungerar. Tack! Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-05-25 @ 15:04:49
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Friskare

Wow, tänk hur viktigt det är med sömn! För dig är det ju något som du måste ha stenhård koll på. Men blir du inte nervös bara av att tänka på det? Må gott och sov gott!

Svar: Hej! ja sömnen är så viktigt! Jag blir inte nervös av att tänka på att få ihop min sömn. Den är A och O! Jag har kommit in i en bra rytm/rutiner vad det gäller nattsömnen. Är jag inte noga med min sömn/vila kommer kroppen kollapsa ännu oftare och det är de inte värt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

sandra (sandifigter)

Så trist att behöva jaga näringsdryckerna. Hoppas det löste sig och du fick ett recept på dem tillslut. Hoppas du kunde undvika ett anfall, så jobbigt att behöva ha dem.

Svar: Ja, speciellt när vi var ute i god tid med att förnya receptet redan i slutet av mars, men det löste sig fick tag på dietisten så fick recept utskrivet för ett års förbrukning nu. Vilket känns så skönt för en sak mindre att ha koll på i år.
Tyvärr lyckades jag inte undvika anfall varken igår trots att jag inte gjorde något speciellt mer än att ringa 2 samtal. Fick även ett anfall i morse så jag hoppas slippa fler nu för det tar så på kroppen. Det får bli en dag i tyst och mörkt rum för att försöka återhämta mig. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-05-26 @ 12:30:08
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0