Lugnt och tyst ute i mitt egna rum...

Tjo!
 
Jag älskar verkligen att vakna upp här och speciellt när man ser att solen skiner utomhus. Idag är det runt 15 grader och det känns diffenetivt behagligare att var ute i än igår när det blåste något enormt. Jag försökte sitta i trädgården en stund igår mitt på dagen men gav upp på grund av de kalla vindarna som var allt annat än sköna.
 
Istället la jag mig och vila ute i mitt egna rum som jag snart ska flytta ut till. Fick dock ha massa filtar på mig tills elementet hade börjat komma igång. Det var så himla skönt att få vila i ett tyst rum utan att riskera bli störd. Får se om jag lägger mig där ute idag igen eller om jag blir kvar här inne i stora huset. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hilma Eklund

Ja gud här blåste det verkligen mycket igår också, OCH regn på det! Usch inte alls mysigt. Idag verkar bli en blåsig dag också... Ta hand om dig finis! KRAM!

Svar: Usch ja det blåste verkligen en del:( här på ön har det som tur inte regnat speciellt mycket. Hoppas du har en trevlig helg. Många kramizar<3
♥JèÑnIèY♥

2020-05-16 @ 07:09:57
URL: http://www.nouw.com/hilma


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0