Mötet tog på krafterna...

Tjo på er!
 
Igår minst sagt en tuff dag att genomföra men jag lyckades tillslut även om det blev en del tårar och smärtor. Mötet igår gick ganska bra tror jag i alla fall och jag är glad över att pappa kunde vara med mig. Jag kommmr ju inte ens ihåg hälften av all information som nämndes så det var skönt att ha med två extra öron som är bättre på att komma ihåg saker. 
 
Tyvärr krascha jag rätt rejält efter mötet och jag hade så ont att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Nu blir det vila och ännu mer vila för mig så jag kan återfå lite av krafterna igen. Har jag tur kanske jag kan ligga ute i solstolen och vila annars får det bli sängen. Ovasett blir det att ta det lugnt och inte anstränga mig mer än vad som måste göras vid måltider m,m... kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0