Solen titta fram...

Hej på er!
 
Igår hade vi en mysig ute dag i trädgården och trots de kalla vindarna kändes det skönt med lite frisk luft efter ett par dagar av regn. De stora barnen cyklade och "Polaris" hon passa på att åka rutschkana en stund. Syrran min tyckte även vi kunde passa på att gå igenom skor och ytterkläderna utomhus. Det blev 2 hela sopsäckar med trasiga kläder och skor. Lyckad rensning även om det är en gåta vart allt i säckarna fått plats i hallen innan.
 
Det känns rejält i kroppen idag och framför allt i bröstkorg och benen att jag ansträngde mig mer än kroppen klarar. Så idag kommer det få bli en lugn vilodag uppe på rummet till största del. Vi får hoppas att jag kan få ner smärtorna tills imorgon igen. Jag har dock en känsla att barnen kommer smita in till mig för att hålla mig sällskap då och då. Så ensam lär jag i alla fall inte behöva känna mig nu när jag är här. Kramiz
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Sandra (sandifighter)

Vilka underbara bilder. Här rensades det också i går och precis som för dig blir det vilodag ❤
Vill göra så mycket mer, så jobbigt att inte orka. Kram fina du ❤

Svar: Tack underbara du❤ Det är så skönt att rensa men vad det tar på krafterna. Hoppas du fick en lugn dag igår med mycket vila. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2020-05-04 @ 13:54:06
URL: http://www.sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0