Startar veckan lugnt och försiktigt...

Tjo!
 
Då var en ny vecka igång och även en ny dag. Helgen tillsammans med pappa gick fort, men vi hade det otroligt mysigt. Jag mår dock inte helt okej i kroppen efter "anfallet" i Lördags, men det tycks i alla fall gå åt rätt håll även om det går sakta. Jag får ha lite tålamod och hoppas mjölksyrekänslan i musklerna går ner inom de närmsta dagarna. Imorgon är det dags för möte och det gör mig lite nervös.
 
Idag väntas det bli en relativ lugn dag och tanken är att jag bara ska vila mig tills pappa kommer tillbaka med allt virke till ännu en våningsäng han ska bygga till sina barnbarn. Det känns lite konstigt att vara på ön själv undertiden samtidigt är jag ju inte helt själv utan är omringad av grannar till släktingar. Så skulle det vara något är det bara ringa till någon av dem. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0