Tillbaka hos syrran...

Hej på er!
 
Nu har man precis vaknat till igen efter att ha somnat om en stund. Jag var nämligen vaken med "Polaris" tidigt imorse fram tills att hon blev hämtad från rummet. Japp, jag är hos min syster igen och visst är det mysigt och blir mycket glädje. Men att dela rum med en 1½ åring är inte det lättaste när man sover som bäst på morgonen. Men måste säga att jag tyckte det gick rätt bra i morse i alla fall.
 
Idag ska jag ta dagen lite som den kommer tillsammans med barnen. Jag misstänker det kommer bli en del lek och paketöppning för pojken som fyllde år förra veckan. Sen får vi se hur kvällen blir, min kropp är i rätt dåligt skick nu pga vädret som vart grått och regnigt. Jag hoppas verkligen att jag klarar av både dagen och kvällen utan allt för mycket tårar nu. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Yolanda

Härligt! Kram

Svar: Verkligen! Hoppas du haft en fin helg. Många kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2020-05-02 @ 14:29:35
URL: http://mittprivatakrig.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0