Väntas bli en lugn dag...

Tjoo!
 
Då var en ny dag här och idag känner jag mig starkare även om kroppen skakar. Men är så redo för dagen även om den nog lär bli relativ lugn. Jag ska ta barnen en stund i eftermiddag och då har jag tänkt se film eller så lägga pussel med dem. Det kommer nog bli roligt och mysigt på samma gång.
 
Jag hoppas även kanske komma ut en kort stund stund för att få lite frisk luft. Nu återstår det bara 2 dagar sen kommer nog mensen anlända igen och det känns i huvudet kan jag säga. Får så fruktansvärt ont i huvudet dagarna innan, då vet man att de är på gång. Nu ska jag vila mig lite. Kramiz
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Jennifer

Jag hoppas du kom ut i den friska luften fina du! <3

Svar: Jodå en väldigt kort stund blev det allt igår. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-05-06 @ 00:40:13
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0