♥Veckans Stolthet/Glädje v.18♥

Tjo!
 
Ännu en vecka en vecka börjar lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta veckan. Jag måste nog säga att det varit en annorlunda vecka som både härlig och tuff på samma gång. 
 
Det går knappast glömma kaos dagen utan vatten när magen bråka som värst för mig. Men veckan har också haft sina fina stunder som jag kommer se tillbaka på med ett leende. Så här kommer fem saker jag är mest stolt/Glad över med denna veckan.  Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Fått besök av brorsönerna.
 
 ♥ Äntligen är tillbaka hos stora syster
Igen.
 
 Kommit ut i solen de få dagarna det
var solsken.
 
♥ Orkat pussla en stund.
 
Fått chansen att bada i badtunna.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0