♥Veckans Stolthet/Glädje v.20♥

Hej på er!
 
Då var ännu en vecka snart slut och det har varit en blandad vecka. Jag har haft ett par bra nätter där jag sovit rätt bra. Dagarna däremot har varit riktigt tuffa. Kroppen är just nu i ganska dåligt skick och smärtorna är intensiva större delen av dagarna. Det har varit en utmaning att få ihop dagarna. Jag har verkligen gjort mitt bästa för att klara det. Här kommer i alla fall fem saker jag är mest stolt/Glad över med denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
 Sovit ganska bra.
 
Klarat mötet hyfsat.
 
 ♥ Klarat ätit regelbundet & bra.
 
 Kommit ut i solen
korta stunder.
 
 Njutit av fågelkvitter.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0