♥Veckans Stolthet/Glädje v.21♥

Hej på er!
 
Då var det dags att sammanfatta ännu en vecka av detta år. Jag måste ju säga att den senaste veckan har ju vart fantastiska på många plan då jag varit ute på ön. Men det har också varit ganska tuff emellanåt då smärtor varit intensiva. Jag har inte gort så mycket där ute mer än att försök ta mig ut när vädret och kroppen tillåtit. I övrigt har jag mest bara vilat mig upp mig och försökt hitta en rutin när det kommer till måltiderna. Vilket har fungerat ganska bra bortsett från de senaste 2 dygnen som har gått lite sådär. Det vänder nog till det bättre snart igen hoppas jag. Här kommer i alla fall fem saker jag är mest stolt/Glad över med denna veckan. Kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått se svalorna flyga omkring.
 
Ätit reglbundet och varit noga
med mellanmål.
 
 ♥ Kommit ut i värmen och solen.
 
Jag och pappa har pysslat
tillsammans.
 
Fått inviga uteplatsen med grillad
mat.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0