♥Veckans Stolthet/Glädje v.22♥

Hej på er!
 
Denna veckan har verkligen inte vart en bra vecka för min del när det kommer till kroppen i alla fall. Jag har varit så seg i huvudet pga huvudvärk och haft ont över allt. Nu är det bara ett par dagar kvar innan mensen anländer sen borde kroppen återhämta sig lite. Men trots att de flesta av dagarna denna veckan har varit en tuff utmaning att klara så lyckades jag tack vare all pepp och kärlek från alla nära. Här kommer fem saker som förgyllt min vecka lite extra och som jag kommer se tillbaka på. Kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Kom iväg på en utflykt med
Bästisen.
 
Fått höra fågelkvitter.
 
 ♥ Lyckades ordna med
Näringsdryckerna.
 
Vilat ofta.
 
Ätit inom var fjärde timme.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisa

Vad tråkigt att du inte mått bra men du gör helt rätt som fokuserar på det positiva :)
Jag är nog mest stolt över att jag kom iväg till frissan och klippte och slingade håret.
Det är ett helt företag för mig att göra det och speciellt i dessa tider :)
Ha en fin måndag kram <3

Svar: Åh vad skönt att få håret klippt och slingat. Jag brukar göra sånt på våren men inte haft ork över till det än i år. Men skulle nog behövas göras snart mina toppar är så slitna. Ja visst är det, i dessa tider är det en extra utmaning att ens lämna hemmet😔Hoppas du också haft en fin dag. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-01 @ 09:17:48
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0