Behövlig vilodag...

Tjo!
 
 Inatt sov jag sådär då jag har vaknat väldigt ofta. Jag var vaken runt 2 timmar totalt under min sömn. Det gör att jag känner mig väldigt mör och smärtorna ligger runt en 7a skulle jag nog säga. Idag är planen att bara njuta av lugnet här ute och inte göra annat än att vila, vila och ännu mer vila.
 
Min vilopuls är alldeles för hög fortfarande för att jag ska klara göra något utan att krascha totalt. Blir ju helt slut av att bara äta eller ett besök på toaletten just nu. Men ändå otroligt glad över att jag kom hem hit till ön över helgen. Det var så behövligt för oss alla att få andas ut lite. Kramiz❤
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 


Kommentarer
Jasmine

Har du testat nån pulssänkande medicin? Typ Inderal? Såg många åt de i en ME-grupp på facebook. Krams

Svar: Nej det har jag inte gjort Men läst att en del använder det. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2020-11-08 @ 02:32:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0