Det är mycket som pågår nu...

Tjo!
 
Igår var verkligen en känslosam dag med mycket funderingar och tankar för oss alla här hemma samtidigt som man försökte vara stark inför allt som pågår just nu. Min syster kom dessutom hit akut igår kväll, vilket var väldigt viktigt för henne och oss! Hon och jag har saknat varandra otroligt mycket så det var mysigt att få lite egentid tillsammans och bara få ventilera ut allt.
 
Idag känns allt tungt efter gårdagens nedslag samtidigt måste jag ställa om och lägga all min lilla energi på mitt kommande läkarbesök imorgon. Försöka skriva några punkter på en lapp och sen packa ner de och kallelsen så det inte glöms bort i nervositeten. Jag hoppas bara det går bra och att läkaren är så bra som hon upplevdes när jag prata i telefonen med henne. Kramiz❤
 
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Jozefphina

Var skönt samtidigt som det har varit så enormt tungt och sorligt på samma gång. 😭 Älskar dig ❤❤❤

2020-11-06 @ 12:31:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0