Det svartnade för ögonen...

Hej!
 
Idag är ingen bra dag alls för mig, sent igår kväll runt midnatt börja jag känna av att "anfall" var på ingång. Det gick fort från det att jag börja känna av att det var på gång till att de öka kraftigt. Den smärtan i kroppen och obehagliga känslan som blir vill man verkligen inte uppleva. Denna gång svarta det även för ögonen vid ett flertal gånger, vilket det oftast inte brukar göra. 
 
Idag känner jag mig helt slut och jag vet att dagen kommer bli svår att ta sig igenom med efterdyningarna av "anfallet". Jag ska försöka klara av att få i mig alla måltider så gott det går även om det kommer bli jobbigt att sitta upp och det är svårt att svälja utan att de åker upp igen. Nu ska jag vila mig en stund innan det är dags för lunch och därefter blir det nog vila igen. kramiz<3
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0