Du är alltid nära mig...

Älskade Ängel!
 
Det har nu gått 11 år sen du somna in en tidig söndags morgon och än idag sitter de klara minnen av dina sista dagar kvar. Det finns ett minne som etsats sig fast extra mycket hos mig. Nämligen att jag samma morgon 18/11-09 som du bara några få timmar senare åkte in akut på lyssnade jag på  " Tryggare kan ingen vara"- Göran Fristorp innan jag åkte till skolan. En låt/psalm som idag ligger mig extra varmt om hjärtat men som också påminner mig om att jag är trygg och inte ska vara rädd för du är med mig hela tiden. 
 
Du är så saknad älskade Morfar och önska inget annat än att få tillbaka dig. Men när tiden är inne vet jag att du tar emot mig med öppna armar där uppe i evighetens land där vi ska sjunga och dansa tillsammans igen. Världens bästa vägledare och förebild. Min Gud som alltid finns med mig i livets både bra och dåliga stunder, som stöttar och torkar ens tårar. Jag är så tacksam för allt du hann lära mig innan du fick dina vackra vingar. Jag älskar dig! kramiz<3
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0