En dag full av känslor...

Hej på er!
 
Vet ni jag kom ut en kort stund igår kväll och det var så underbart att få andas in frisk luft. Visserligen regna det och blåste men det kändes så mysigt på något sätt. Idag skiner solen igen och det blåster betydligt mycket mindre, vilket gör att dagen känns både ljus och vacker men kall om tittar ut genom fönstret. 
 
I övrigt blir det en ganska lugn dag med mycket känslor skulle jag tro. Det är så mycket som pågår omkring oss som familj att det är svårt att låta bli att tänka på det. Jag ska i alla fall försöka köra mina timmar med TENS nu under dagen ifall vi måste iväg en stund ikväll. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0