Få lite frisk luft idag.....

Tjo!
 
 Inatt sov jag extremt oroligt och jag misstänker att det är för att jag troligen ska ha mensen snart. Det brukar ju förstöra mina nätter ett par dagar innan. Trots att natten blev sådär så känner mig ändå lite bättre idag jämför med igår när jag knappt kunde hålla mig uppe för jag var så trött. Förhoppningvis håller jag mig i hyfsat bra skick hela dagen.
 
Idag hoppas jag på att komma iväg till min bror en stund om kroppen tillåter det. Jag vill så gärna komma ut i friska luften lite speciellt idag när solen skiner igen, så en tur till brorsan blir nog perfekt för lilla mig utan att  jag krascha totalt efteråt. I övrigt blir det nog en ganska lugn dag där jag bara kommer vila mig och kanske pyssla lite senare sen. kramiz<3
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0