Försöka ta tag i tornet idag...

 Tjo!
 
Denna vecka går så himla fort vilket på sätt och viss känns ganska skönt, men det gör mig lite smått förvirrad då det blir svårt att hålla reda på vilken dag det är. Idag är det Torsdag enligt kalendern och vädret är som en gott och blanda påse ena stunder ösregnar och blåser det enormt till i andra stund skiner solen vackert och det snöar. Dessa väderskiftningarna känns tyvärr rejält i lederna och framförallt i höfter, knän och handled som blir otroligt ömma och stela.
 
Idag har jag tänk försöka ge mig på att gå igenom mina viktiga papper på skrivbordet. Få lite ordning på det så kanske jag kan få lite mer ro om kvällarna utan att behöva se torn av papper. Har jag tur kanske även mamma kan hjälpa mig så jag inte tar ut mig helt. Nu är det i alla fall dags att äta lite lunch och vila innan jag ger mig på att rensa skrivbordet. Ikväll blir det nog 4-6 timmar med TENS maskinen. kramiz<3
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0