Gårdagen blev både mysig & tuff...

Tjo!
 
 Vilken mysig första advent det blev igår när vi åkte hem från ön. Det snöa nämligen såpass att det la sig lite marken och på träden. Det första jag gorde när vi kom hem var att fota rosorna vi har i trädgården innan jag gick in för att vila mig efter resan. Jag fick dock ett "anfall" sent igår kväll och dem skakningarna var inte roliga alls.
 
Men det som tog hårdas var nog ändå de kraftiga magsmärtorna som vart så intensiva att det inte längre gick hålla tårarna borta. Så det är något jag måste ta tag i veckan och få hjälp med. Nu har jag ändå försökt på egenhand i flera veckor och det blir inte bättre utan snarare sämre. I övrigt blir nog en ganska lugn vecka vad det verkar som just nu. kramiz<3
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0