Helt slut efter mötet...

Hej!
 
Idag känns kroppen allt annat än bra och mötet igår tog nog hårdare på kroppen än vad jag hade förväntat mig. Jag däcka helt så fort vi kom hem och idag är min vilopuls hög och jag skakar. Mötet gick okej tror jag, men det var mycket känslor och oro som kom upp till ytan samtidigt som jag hoppas kunna få en klarare bild. Vi får helt enkelt se vad detta möte leder till.
 
Nu ska jag få i mig lite mellanmål sen bädda ner mig igen för idag kommer jag inte klara hålla mig uppe mer än vid toabesök och måltider. Energinivån är i botten nu och känner jag min kropp kommer detta hålla i sig ett par dygn/vecka om inte längre tyvärr. Helt galet hur 1 timmes möte kan ta så mycket på krafterna. kramiz<3
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0