Kommer bli en kämpig vecka...

Tjo!
 
Dags att kicka igång en ny vecka och kan säga att den starta inte speciellt bra för min del då jag vakna upp med svåra nervsmärtor. Dagen kommer bli en svår utmaning och jag tror faktiskt jag kommer få ta till smärtstillande idag om jag ska lyckats få ner smärtan i huvudtaget för att klara det vardagliga sakerna som måltider m,m... Smärtorna är för stark just nu för att gå att lindra på något annat sätt. Det är bara hoppas att dem håller sig nere sen. 
 
Nu ska jag försöka få i mig det sista av yoghurten sen ska jag bädda ner mig igen. För idag kan jag glömma att jag orkar vara uppe mer än för de nödvändigaste. Hur mycket jag än vill, så måste jag lyssna på kroppen dessa dagar annars blir det ännu mer bakslag och det är de sista jag behöver just nu. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Annica

Här får du lite styrkekramar 🤗🤗🤗
Har du börjat på några julkort än?
Det har jag 🤶🏻

Svar: Tack underbara du<3Jodå jag gjorde sista julkortet i Söndags, så ska bara skriva i dem någon dag.
Trodde inte det skulle gå så fort att göra dem så jag börja med dem för 2 veckor sen för att vara ute i god tid för att slippa stressa. Det är så mysigt att få pyssla lite.


Många kramiz<3<3
♥JèÑnIèY♥

2020-11-16 @ 12:28:31
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0