Kroppen är inte på topp...

 Goddag!
 
 Vädret är inte alls lika fint som igår så det var tur jag orkade ta mig ut en kort stund igår innan all dimma la sig som ett täcke över hela ön. Dimman var så tjock att man såg inget annat än allt på sin tomt. Det var som man inte hade grannar eller skog alls. Det var bara vitt runt om samtidigt som solen gick ner, super märklig upplevelse.
 
Idag känns kroppen allt annat än stabil. Jag är riktigt matt samtidigt som smärtorna blir allt intensivare. Det kommer därmed bli mycket säng/soffläge under dagen. Försöka bara slappna av så mycket det går och hoppas smärtorna lugnare sig till kvällen/natten sen. Dessa dagar känns långa men är ändå glad över att jag är här på ön istället för hemma i stan. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0