Nervöst inför vårdbesöken...

Tjo!
 
Då är en ny vecka igång och den starta med ett nervös vårdbesök/möte som framförallt senaste veckan gett mig klump i magen dels för att inte veta om pappa ska få följa med in eller inte, men också för att jag inte vet vad mötet riktigt ska handla om än. Jag hoppas verkligen att den där klumpen försvinner efteråt.
 
Idag mår jag sådär i kroppen, känner mig liksom stel och klumpig typ. Så det kommer nog bli ett par klädd ombyte för att jag spiller mat/dryck över mig. Dessa dagar är ingen höjdare men jag ska klara den även om det kommer bli ett par tårar. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Beatrice ♡

Lycka till!

Svar: Tack<3
♥JèÑnIèY♥

2020-11-23 @ 12:53:11
URL: http://nouw.com/minframtid


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0