Ny vecka att ta sig an...

Tjo!
 
Dags att starta upp en ny fräsch vecka och jag är så redo även om kroppen är långt ifrån stabil. Vädret är ganska blåsigt ute vilket gör att jag är stel som en pinne i kroppen. Men förhoppningsvis kommer vindarna Mojna om ett par dygn. Då kanske jag kan få tillbaka lite av min rörlighet och smärtorna går ner. Just nu ligger smärtorna på en 7-8 på skalan så det vore skönt om jag kunde få ner dem.
 
Under denna veckan händer det egentligen inte så mycket mer än att jag ska iväg på läkarbesök på Torsdag. Det ska bli så skönt att få det överstökat även om jag är lite smått nervös inför besöket. Jag ska försöka skriva upp punkter på allt de jag vill ta upp. Sen hoppas jag att min pappa kan vara med som stöd och kan lägga till saker jag missar. kramiz<3
 
Blir till att köra TENS-maskinen idag...
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0