Skakningarna kom ännu en gång...

Hej på er!
 
Jag lyckades få lite ordning bland alla papper och la undan dem som inte behöver ligga framme längre. Det är så himla skönt att fått det gjort samt att jag även rensa låda ett och två igår kväll för att få plats med det som inte ska ligga framme. Dock tog den ansträngen hårt på kroppen så sent igår kom de första tecken på att ett "anfall" är på gång. Nämligen att jag börja darra/skaka och få mjölksyrekänsla i benen. Avskyr varje gång det blir så!
 
Jag bädda snabbt ner mig under två täcken för att hålla mig varm och försöka slappna av för ju mer jag spänner mig ju ondare gör det. Dock gör skakningarna att jag blir smått frustrerad när jag ska använda händerna, så det var lite krångligt att få på de översta täcket. Idag är det bara lite av ryckningarna och smärtan som är kvar annars är det mesta stabilt än så länge men det kommer troligen ändras under dagens gång skulle jag tro. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0