Små steg framåt med en viss oro...

Tjo!
 
 Då är en ny dag här och jag börjar sakta återhämta mig efter "anfallet". Smärtorna är under kontroll igen eller i alla fall just nu. Jag vågar dock inte anstränga mig för mycket nu för då lär jag få ännu ett bakslag på ganska kort tid. Så om jag ska försöka hitta på något idag får det bli något lugnare som även kan göras i soff/sängläge. jag är lite sugen på att sätta på en härlig ansiktsmask och lyssna på lugnande musik eller en rolig pod en stund sen. Det vore lite mysigt samtidigt som jag tar hand om mig själv lite extra. Jag hade ju behövt duscha håret men det lär jag absolut inte ge mig på förrän jag är starkare. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0