Vad jag har längtat...

Hej på er!
 
Ni anar inte hur lycklig/glad jag känner mig idag. Inte nog med att läkarbesöket igår gick super bra så har jag även kommit hem till ön igen. Visserligen bara över helgen. Men jag har verkligen längtat hit speciellt efter förra helgen när jag bröt ihop och skrek hysteriskt "jag vill hem, hem till ön där allt är lugnt". 

 

Nu ligger jag har i sängen på ön och bara njuter av tysnaden. Den här helgen ska jag bara njuta av naturen och låta kroppen återhämta sig. Jag hoppas även denna helg får min vilopuls går ner för senaste dygnen har den varit väldigt hög vilket gjort att jag varit helt slut och haft svårt att klara de vardagliga sakerna innan dagen ens börjat. Kramiz❤

 

 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0