♥Veckans Stolthet/Glädje v.44♥

 Hej på er!
 
Då var ännu en vecka förbi och denna veckan har verkligen varit en utmaning när det kommer till kroppen. Jag har vart så matt och smärtpåverkad att ord inte räcker till. Men jag har inte varit ensam utan haft stora tösen vid min sida och att bara få ha henne i rummet gör mig både glad & varm inombords. Det har varit så otroligt mysigt att ha sällskap om kvällarna när jag legat nerbäddad med TENS-maskinen. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
♥  Kört TENS-maskinen 3 kvällar
i rad.
 
 Orkat fota lite höstbilder.
 
Kämpat på med måltiderna trots
att det gått sådär.
 
 Vilat mig ofta.
 
 Haft besök av båda brorsönerna.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0