♥Veckans Stolthet/Glädje v.45♥

Hej på er!
 
Då är det dags att sammanfatta ännu en vecka och denna har varit både tuff och mysig på samma gång. Den börja med känslosamma samtal som fick oss alla här hemma bryta ihop totalt. Men trots alla tårar och oro tog vi beslutet att åka ut till ön nu under helgen för att göra det "vinter" klart och få ladda batterierna lite. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
♥  Kört TENS-maskinen under
6 av 7 kvällar.
 
 Kom hem till min
älskade ö.
 
 Suttit ute i solen en
 stund.
 
 Vilat och ätit regelbundet.
 
 Läkarbesöket gick bra.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0