♥Veckans Stolthet/Glädje v.46♥

Hej på er!
 
Vilken berg och dalbana till vecka måste jag säga. Den har varit både bra och rolig, men jag har också haft ett par tuffa kvällar och nätter tillföljd av de bra dagarna när jag försökt få något av alla viktiga saker gjorda. Nu har jag bara kvar att fylla på dosettlådan för kommande veckan sen är nog det mesta av de viktiga avklarat. Jag är redo att avsluta denna veckan och sikta in mig på en ny som förhoppningvis går bättre. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
♥  Kört TENS-maskinen varje kväll.
 
 Träffat både min stora syster & lillebror.
 
 Kommit ut i friska luften.
 
 Ätit ganska bra trots att det vissa
dagar blivit små portioner men ofta.
 
 Orkar pyssla litegrann.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0