♥Veckans Stolthet/Glädje v.47♥

Hej på er!
 
Då var ännu en vecka snart slut och det är dags att sammanfatta den. Denna vecka börja tufft med kraftigt illamående och svåra smärtor som inte riktigt gick att göra så mycket åt mer än att vänta ut dem. I fredags var första gången denna veckan som jag kände mig hyfsat okej igen för att ta mig ut en stund i friska luften. Så fredag-Lördag var nog favorit dagarna denna veckan helt klart. Det är dagarna jag kommer se tillbaka på. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
♥  Julbakat med Lillasyster L.
 
 Kommit ut i friska luften.
 
 Kört TENS 4 kvällar.
 
 Gick igenom alla viktiga papper.
 
 Att jag tog mig igenom det svåra
illamåendet i början av veckan.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0