♥Veckans Stolthet/Glädje v.48♥

Hej på er!
 
Då börjar ännu en tuff vecka lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta. Den börja rätt tungt med möte som tog hårt på kroppen, I Onsdags tog vi alla beslut om att dagen därpå åka ut till ön för en välbehövlig återhämtning. Det är mycket förändringar som sker på gott och ont kan man säga och det påverkar inte bara mig utan oss alla här hemma. Här kommer i alla fall fem saker jag är glad/stolt över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
♥ Kom iväg på ett viktigt möte.
 
 Kommit ut till älskade ön.
 
 Klarat av att pyssla en timme.
 
 Fotat naturbilder.
 
 Vilat och försökt äta ofta.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0