Vila och måltider är prio...

Hej!
 
Min krasch tycks hålla i sig än och det hade jag på känn att den skulle göra denna gång. Det har varit lite mycket den senaste tiden. Just nu ligger min vilopuls över 100 hela tiden, så egentligen är det inte så konstigt att jag känner mig helt slut. Det är sängläge som gäller nu tills jag är starkare igen.
 
Den lilla energi jag har går till att få i mig näring. Aptiten är sällan på topp när kroppen är i detta skick så det brukar vara en utmaning. Nu har jag i alla fall mormors saft hemma, så jag kan dricka något annat än bara vatten hela tiden utöver mina otroligt viktiga ND. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0