Äntligen fick jag det gjort...

Hej!
 
Jag kom iväg igår till frisören och jag är så nöjd med klippningen. Det känns helt underbart att håret inte trasslar sig hela tiden. Dock har de senaste dagarnas besök på sjukhus och så vidare tagit rejält hårt på mig kropp. Så igår på kvällen kom de första tecken på "anfall" och denna gången hann jag inte riktigt häva dem. Men tog mig igenom kvällen hyfsat okej och idag mår jag bättre även om jag har rejält ont efteråt och måste vara försiktig med aktivet/rörelse då vilopulsen redan är hög innan jag ens satt mig upp i sängen. Vila, vila är vad som gäller nu. kramiz<3
 
 
Tog ca 1 dm av håret:
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0