Blev inte som planerat...

Tjo på er!
 
Det blir inte alltid som man tänkt sig och igår var det verkligen en sådan dag. Min frisörtid fick flyttas till idag istället. Vilket kändes helt okej då mina magsmärtor var riktigt jobbiga igår så hade inte fixat sitta i frisörstolen. Idag är smärtorna betydligt lugnare så idag ska de slitna verkligen klippas bort om inget annat dyker upp plötsligt.
 
I morse var jag dessutom iväg och tog de viktiga blodproverna. Nu återstår bara veckor av ovisshet och väntan innan jag får provsvar. Nu kan jag bara hoppas på det bästa och försöka tänka på annat. Vilket inte är jätte lätt alla gånger då det verkligen vänt upp och ner på de mesta. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0