Dags att få ur mig allt...

Hej på er!
 
Denna dag kommer bli en extremt tuff och jobbig både när det kommer till kroppen och känslorna. Jag är så öm och smärtpåverkad att jag inte riktigt vet hur jag ska klara dagarna. Dessutom så har jag börjat få tillbaka min svåra mensvärk igen nu efter bytet från P-piller till mini-piller vilket förstör min viktiga nattsömn. Helt ärligt vet jag inte hur jag ska stå ut med den smärtan som påminner om krystvärkar i ca 3 månader eller i värsta fall över ett halvår innan det KANSKE försvinner. 
 
Så idag känner jag mig rätt nerbruten och less tyvärr. Vilket inte är så konstigt då de senaste månaderna varit en berg och dalbana när det kommer till kroppen och senaste veckans dåliga sömn. Men lika bra att släppa ut allt nu än att bära det inom mig. Gråta ut all frustration idag och ta nya tag imorgon när jag förhoppningvis känner mig lite starkare inombords. Dags att släpp tårarna fria och tömma ryggsäcken lite för det behövs nu. kramiz<3
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Annica

Här får du massor av styrkekramar 🤗🤗🤗🤗🤗🥰

Svar: Tack, Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-10-29 @ 13:29:18
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se
Jasmine

Åh nä stackars dig!! Mensvärk är verkligen hemskt. Vrf bytte ni p-piller om du fick bort värken på de gamla? kramis

Svar: Jag misstänks vara APC-Resistent (Ärftlig defekt som gör att blodets koagulationsförmåga ökar). I väntan på provsvar var jag tvungen att byta speciellt då jag haft problem med blodkärlen på benen. Så vi får se är jag inte APC-R så kan jag troligen byta tillbaka igen. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-10-30 @ 00:02:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0