Det är äntligen Fredag!

Hej på er!
 
 Mina dagar skiljer sig inte särkilt mycket åt, men jag älskar verkligen Fredagar och alltid gjort. En dag som oftast brukar fyllas med kärlek och skratt här hemma. Vilket jag även tror denna fredag kommer fyllas med även om kroppen inte riktigt vill samarbeta och det kommer bli svårt att vara uppe. Men jag hoppas verkligen kunna ladda lite (vila) så jag orkar med myskväll ikväll.
 
Tanken är även att köra TENS-maskinen så mycket det bara går. Jag körde ca 4 timmar igår och jag hoppas kunna köra det idag också för det lindrar verkligen smärtan i benen som annars brukar störa min nattsömn ganska mycket. Men först måste jag kolla så jag är feberfri, vilket jag hoppas jag är för jag orkar inte en helg till med feber. Kramiz<3
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0