Hejdå Oktobermånad..

 Hej på er!
 
Då är vi redan inne på sista dagen av Oktober och denna månaden har gått så fort. Vilket jag tycker är rätt skönt för de sista månaderna av året är dem som känns tråkigast även om jag såklart gillar färgerna på löven under hösten. Men kylan tar kål på mig så jag är verkligen mer av en vår/sommar människa. Så även om det är långt kvar så längtar jag redan till våren nu.
 
Igår körde jag med TENS 4 timmar och tanken är att få ihop dem timmarna även ikväll. I övrigt blir det en väldigt lugn Lördag. Jag hade gärna velat komma ut lite i solen idag. Det hänger dock på hur jag mår efter jag fått i mig lite mellanmål om en stund. För vissa måltiderna går ju inte så bra just nu och då behöver jag lägga mig ner direkt efteråt. kramiz<3
 
 
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0