Idag ska jag försöka ta mig ut...

Tjo!
 
Gårdagen sluta i tårar trots att dagen var bra från början, men jag fick i alla fall ur mig alla känslor och framförallt min ilska genom att sjunga. Idag tar vi nya tag och jag hoppas på att orka ta mig ut i solen en stund. Det är nog rätt kyligt ute så lär nog få klä på mig en del även om solen är framme. Det ska bli skönt med lite frisk luft och få se lite av de charmiga med hösten nämligen färgskiftningen på träden och buskarnas blad.
 
Kroppen mår långt ifrån okej just nu. Jag känner mig jätte stel så ett varmt bad hade nog varit bra, men tyvärr har vi inget badkar. Så det får bli en annan gång! Ikväll vet jag inte om det blir myskväll eller om jag bara ska lyssna på poddar medans jag kör TENS-maskinen. I övrigt ska jag bara vila mig större delen av dagen när jag varit ute och även imorgon för att låta kroppen återhämta sig lite efter veckans vårdsamtal och febertoppar. kramiz<3
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0