Kommer bli en lugn vecka...

Tjo på er!
 
Ny vecka är här och det känns så bra även om jag tror denna också kommer bli en rejäl utmaning. Speciellt nu när feber är tillbaka men jag ska göra mitt bästa för att få den så bra och minnesvärd som det bara går. Jag har visserligen inga större planer alls denna vecka utan jag kommer mest vänta på att min läkare ska ringa om svaren från Gastroskopi.
 
Imorgon kanske jag behöver ringa ett annat vårdsamtal men annars blir det bara vila och ta dagarna som kommer utefter hur kroppen mår. Om jag har tur kanske jag orkar ta mig ut en stund någon dag, men då måste kroppen vara feberfri. Så det får jag vänta med ytterligare ett par dagar innan jag ger mig på. Nu ska jag vila en stund innan det är dags för mellanmål. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0