Kroppen är inte redo än...

Tjo!
 
Då var det dags att starta upp ännu en vecka och min Måndag starta med att telefonen ringde att F behövde hämtas. Så det var bara för mig att slänga i mig en snabb frukost och klä på mig. Det gick super bra att hämta honom och han blev jätte glad när han fick syn på mig. Dock mådde jag allt annat än bra när vi kom hem igen. Blev likblek och fick en konstig huvudvärk som inte riktigt går att beskriva. Vet inte om det vart för jag inte riktigt klarar anstränga mig just nu + att jag har mensen vilkt gör mig extra skör. 
 
Mår lite bättre nu i alla fall även om dimsynen är riktigt jobbig idag och jag kommer få vara försiktigt så jag inte anstränger mig eller gör hastiga rörelser. För då svartar det för ögonen på mig. Idag kommer få bli en lugn dag där jag bara lägger fokus på få i mig näring och ta hand om mig själv lite extra. Allt annat får strykas tills jag mår bättre igen. Förhoppningvis inom det närmsta dagarna så jag klarar vara upp lite mer än bara korta stunder. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0