Väntas bli en mysig dag...

Tjo!
 
Det är fredag och jag känner mig så mycket lättare inombords efter gårdagens tårar. Dem tårarna behövde verkligen få komma ut helt enkelt. Idag har vi inga större planer här hemma mer än att ha lite myskväll tillsammans och bara försöka ha det så roligt det går under dagen. Det är bara 1-2 dygn kvar sen ska tösen åka hem så jag vill verkligen ta vara på tiden med henne. Då det kommer bli så tomt när hon åkt hem igen, men det dröjer nog inte länge innan vi ses igen.
 
Jag mår hyfsat även om smärtorna såklart gör sig påmind hela tiden och speciellt vid rörelse/förflyttning mellan rummen. Men jag ska försöka köra med TENS-maskinen även ikväll precis som jag gjorde igår. Den hjälper mig verkligen att slappna av i kroppen istället för att spänna mig när smärtorna är som värst. Det är nog en av de bästa investeringarna jag gjort genom åren om man säger så. Nu börjar det även ta på plattorna så börjar snart bli dags att beställa nya. kramiz<3
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0