Måndag = Vilodag....

Tjo!
 
 Då var det dags att starta upp en ny vecka och det är med blandade känslor. Förhoppningvis blir denna lite lättare än förra veckan. Jag har i alla fall en sak denna veckan som ska bli så skönt att få överstökat och det är att få klippa mig. Så det är en av sakerna jag ska iväg och få gjort redan imorgon. Den andra saken jag ska iväg på imorgon känns inte alls lika peppande. Jag ska  nämligen till tandläkaren imorgonbitti 08:10.
 
Idag blir det däremot en vilodag som vanligt och det känns rätt bra med tanke på hur tuff helgen var när det kom till kroppen. Jag börjar sakta få tillbaka aptiten och behålla de mesta av näringen efter undersökningen. Nu är det snart dags för mellanmål och därefter blir det vila i minst en timme. Sen är jag lite sugen på att rensa bland kvittorna ikväll. Men får se vad jag orkar med sen. Det kan ju skifta så fort just nu. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0