Nu börjar återhämtningen...

Tjo på er!
 
Då var man hemma igen och än så länge går det ganska bra skulle jag säga även om jag har rätt svåra smärtorna nu efteråt. Men det är något som oftast brukar släppa efter ett par dagar när jag fått återhämta mig lite. Jag känner mig mest glad/stolt över att jag kom iväg och att resan blev så lyckad. Dem dagarna kommer jag verkligen se tillbaka på under hela långa vintern.
 
Ikväll kommer min systerdotter Wiirah hit och så jag har längtat efter att få ha någon hos mig. Det ska bli så mysigt att få lite sällskap har i rummet igen. Det känns nästan lite långt i emellan skolloven ibland. Men nu äntligen är det dags att få ha en trollunge boende hos mig/oss en vecka. Dags att förbereda lite inför hennes vistelse sen ska jag vila mig innan det är dags för lunch. kramiz<3
 
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0