Packa inför en ny vecka...

Goddag!
 
Ny vecka är här och jag är så taggad på den. Jag har lite roliga saker planerade eller snarare spontana grejer för dem bokades igår lite akut. Imorgon ska jag iväg på en liten mini-semester för att få andas och vila upp mig. De senaste dagarna har verkligen varit jobbiga här. Så jag behöver en paus från hemmet en stund för att samla lite ny positivenergi tills stora tösen kommer på Fredag.
 
Så idag måste jag packa min lilla väska med de viktigaste för att jag ska kunna sova borta 2 nätter. Kan låta lätt, jag vet dock att det är ett projekt att få ner allt i en väska när halva väskan ska fyllas med mediciner/näringsdrycker & hjälpmedel. Men det ska bli så mysigt att få åka iväg ett par dagar då det var ett tag sen sist nu och jag behöver en paus om jag ska stå ut hela vintern sen. Kramiz<3
 
 
Har ni något roligt inplanerat denna veckan?
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0