Skakigt men jag ska klara dagen...

Hej!
 
Idga skakar/darrar hela kroppen verkligen och det gör att all ansträngning när det kommer till måltider blir en rejäl utmaning. Jag kommer nog fixa det på något sätt även om jag tror det kommer få bli en hel del klädbyten under dagen då jag misstänker att ett och annat lär trilla i knät som vanligt dagar som denna. Det blev inget vårdsamtal imorse heller, men imorgon måste jag verkligen försöka klara gå upp innan 8 men det är inte lätt när natten varit svår.
 
Idag blir en hyfsat lugn dag, startar dagen med sen lätt frukost därefter blir det vilostund tills eventuellt brorsan kommer på besök med yngsta brorsonen som verkligen inte ville gå hem igår på kvällen. Det blev väldigt mycket "Jenniey´s tur" & "Jenniey med". Det var även super mysigt när han kom springandes igår för att krama om mig när jag öppna min sovrumsdörr så fort jag hörde att dem var här. Kärlek delux och vad mycket pepp jag får av barnen alltså. Mina superhjältar! kramiz<3
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0