Striden är igång...

Tjo!
 
 Idag känner jag mig lite less på allt och det mesta beror på de senaste veckornas krig med vården. Dem hade återigen missat sätta mig på väntelista för läkartid trots att de säger att de ska göra det för att intyget ska hinna in i tid och för att vi ska kunna gå igenom kvällsmedicinerna som strular. Samma visa som för två årsen och året innan de... Fem samtal tog det alltså innan det ens antecknas i journalen att jag har ringt och att jag behöver en läkartid detta efter jag fått kontakt med en annan läkare angeånde APC-R provtagning som behövdes tas snarast möjligt. 
 
Panikångest delux och stressen bryter ner mig mer och mer...men jag ska klara det. Jag ska fixa denna strid också även om de känns tufft och omöjligt just nu, speciellt då allt ska vara inne 1 Dec och jag kommer få en tid i November nu pga deras misstag. Alltid detta strul med vården när man verkligen inte har ork eller energi för det. Jag ska försöka vila mig en stund nu innan jag måste gå igenom medicinlådan inför kommande apotekbesök. I övrigt blir det en lugn dag med mycket vila och så klart göra allt för att få i mig fastföda. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Annica

Din stackare 😢
Här kommer det styrkekramar 🤗🤗🤗
I efterskot men bättre sent än aldrig tänker jag 🥰
Annica

Svar: Tack fina du❤ Fått en läkartid i början av November till den läkaren som ställde mig på listan. Så jag hoppas hon är lika bra som min gamla. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-10-20 @ 20:01:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0