♥Veckans Stolthet/Glädje v.40♥

 Hej på er!
 
Vilken vecka det varit och vad den har gått fort trots att det varit en del saker på schemat. Dock har det varit en tuff vecka när det kommer till kroppen speciellt de senaste dagarna efter sjukhusbesöket. Min kropp vill inte ta emot föda alls, men har inte ont i svalget längre. Hoppas verkligen magen och illmåendet lugnar ner sig lite nu. Men trots att slutet av veckan inte varit så bra har jag ialla fall fått några fina stunder under veckan som gått. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått besök av mina brorsöner.
 
 Vilat mig regelbundet.
 
Orkat lägga pussel.
 
 Fötterna har fått kärlek.
 
 Gastroskopi-undersökningen gick
bra.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0